Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piti
Status: Offline
Dni: 5413 (76%)
Postów: 4
Wiek: 34
Cz?stochowa
|
|
Powrót do góry |
|
Vieri
Status: Offline
Dni: 5417 (76%)
Postów: 131
Wiek: 34
Częstochowa - Wyczerpy
|
Wto 04 Sie 09, 22:03:16 |
|
|
Z tego zestawienia zdecydowanie stawiałbym na Levela A4. Dlaczego? Bardzo przyzwoita rama, komponenty znanych producentów Truvativa, Alexrimsa i Shimano. Wiadomo, że szału nie będzie, ale przy odpowiednim traktowaniu posłuży. Wątpliwości? Piasta - Joy tech nie słyszałem, osobiście gdybym miał kupować miałbym wątpliwości. Dart3 jak na początek ujdzie w tłoku. Dlaczego nie Schwinn? Ze względu na osprzęt SRAM'a do którego straciłem zaufanie trafiając w niestarannie wykonane komponenty, nieciekawą wagę w stosunku do zastosowanych części. Rama musi ważyć sporo. Kross Panic to myślę troszkę inna historia, hamulce tarczowe mechaniczne myślę, że skutecznie odstraszają.
Pozdrawiam! |
|
Powrót do góry |
|
Reklama |
|
Lukas
Status: Offline
Dni: 6967 (98%)
Postów: 1116
Wiek: 38
Częstochowa [Tysiąclecie]
|
Wto 04 Sie 09, 22:37:43 |
|
|
Z tej listy faktycznie Kross Level A4 wypada najlepiej.
Wpisałem na Allegro zakres 1000-1600zł i ten sprzęt jest najlepszy za taką kasę.
Co do Srama to wagowo jakoś nie wypada źle w stosunku do Shimano - porównywalne wyniki.
Tak jak na przód napędu (korba i przerzutka) uznaję tylko Shimano, tak na tyle tylko Srama. Ujeżdżam X-7 i nie mogę narzekać - średni wózek spisuje się świetnie. Nie widzę sensu dokładać do "kosmicznej" technologii Shadow - takiego "shadowa" Sram ma od 3.0 (chodzi mi o nieobijanie przerzutki o ramę). Natomiast to, że dzięki Shadow przerzutka jest schowana pod kasetą - nie wiem czy to takie dobre. Fludi oraz Sforzare mają na tyle SLX Shadow i obaj skrzywili już haki lub wózki..
|
|
Powrót do góry |
|
blabla
Status: Offline
Dni: 6713 (94%)
Postów: 686
cz-wa błeszno/grosz
|
Wto 04 Sie 09, 22:42:40 |
|
|
witaj, z podanych przykładów zdecydowanie kross A4 - najlepszy stosunek jakości do ceny, w miarę dobry amortyzator (na pewno najlepszy z całej trójki,a właściwie bez porównania do pozostałych) geometria typowego roweru do xc w sam raz w teren.
panic odpada - chyba, że potrzebujesz pseudo roweru do dyscyplin grawitacyjnych, ewentualnie do lansowania się w alejach i ściemniania pannom jakie to wypasione chopki pokonałeś na swoim cudnym rowerze - ciężkie, bezsensownie złożone nie nadające się do normalnej jazdy w terenie
schwinn kultowa firma z tym, że w przypadku prezentowanego roweru to raczej najniższa półka tego producenta, trochę dziwnie wygląda geometria tej ramy na zdjęciach, ale może to być wina jej małego rozmiaru - jeśli kąty ramy są w miarę ok to po wymianie amortyzatora i hamulców może powstać całkiem znośny rower
Cytat: |
A może warto poczekać aż do wyprzedaży wiosennych? |
a co narty też będziesz kupował ???
Cytat: | Dlaczego nie Schwinn? Ze względu na osprzęt SRAM'a |
wg mnie to wielka zaleta no ale nie wszyscy muszą lubić to samo
........blaaaaaaaaaaaaaaaa....... |
|
Powrót do góry |
|
Fludi (usunięty)
|
Sro 05 Sie 09, 1:23:32 |
|
|
No Panic, to chyba typowy MTB nie jest, tylko do dirtu czy jakiś tamtych innych udziwnień rowerowych... O których nie mam bladego pojęcia, więc bierz A4.
SLX nie mam może dość Ale jak ma się badyla zgarnąć po drodze to Shadow, czy nie i tak się go zgarnie. Bo przerzutka wystaje poza obrys ramy o 1cm mniej w porównaniu do normalnej przerzutki. Chociaż jeśli chodzi o XTR, XT i SLX to każda z nich jest wycieniowana, a różnica w przerzutkach polega tylko na długości wózka. Dlatego jak ktoś nie potrzebuje na kasecie większej zębatki niż 28 to wystarczy mu krótki wózek na 32/34 bez długiego już się nie obejdzie.
Też słyszałem filmiki widziałem, że SRAM jest bardziej sztywny od XT i XTR, co też mnie dosyć mocno zdziwiło... Ale jak zajadę SLX to mimo wszystko i tak kupię XT, no chyba, że będę przy kasie to pójdę po bandzie i wyposażę się w XTR
U mnie się porządnie dało skrzywiony hak i wózek wyklepać i wszystko śmiga jak należy, chociaż mam problem wciąż z dostaniem haku do mojej A6 |
|
Powrót do góry |
|
Piti
Status: Offline
Dni: 5413 (76%)
Postów: 4
Wiek: 34
Cz?stochowa
|
Sro 05 Sie 09, 10:52:37 |
|
|
Jak narazie wszystkie opinie są jednomyślne, więc moje wątpliwości zostały już niemal całkowicie rozwiane, powoli trzeba zacząć szykować portfel
Jak już wspomniał Blabla, Panic nie jest rowerem MTB. Brałem go pod uwagę ze względu na mocniejsze części, tylko nie byłem przekonany co do tej ramy (geometria i waga).
Aktualnie w swoim Giancie mam tylnią przerzutkę i gripshifty SRAM 3.0. Przez parę lat działają w zasadzie bezobsługowo, żadnych luzów, nic nie skrzypi. |
|
Powrót do góry |
|
Mushu123
Status: Offline
Dni: 6624 (93%)
Postów: 308
Wiek: 38
Czestochowa - Wyczerpy
|
|
Powrót do góry |
|
Vieri
Status: Offline
Dni: 5417 (76%)
Postów: 131
Wiek: 34
Częstochowa - Wyczerpy
|
Sro 05 Sie 09, 22:46:53 |
|
|
Tak, Kellys ogólnie zwykle wkłada w swoje rowery swoje komponenty, najgorsze jest to, że nikt nigdy nie wie od jakiego producenta w rzeczywistości one pochodzą Można trafić w coś super markowego ze znaczkiem Kellysa a można w coś nieciekawego. Taka loteria troszku
Pozdrówka |
|
Powrót do góry |
|
blabla
Status: Offline
Dni: 6713 (94%)
Postów: 686
cz-wa błeszno/grosz
|
Sro 05 Sie 09, 23:55:53 |
|
|
Cytat: | Osprzęt podobny do reszty |
no, a najbardziej rst gila vs rs dart3 i hamulce tektro vs avid sd5
........blaaaaaaaaaaaaaaaa....... |
|
Powrót do góry |
|
Mushu123
Status: Offline
Dni: 6624 (93%)
Postów: 308
Wiek: 38
Czestochowa - Wyczerpy
|
Czw 06 Sie 09, 0:17:22 |
|
|
Niech Cię nie zmyli, że jak coś RS to ma wszystko być dobre
Myślę, że te amory oba są na podobnym poziomie, a co do hamulcy to nie wiem dlaczego niby Tektro mają odstawać od Avidów??
To tylko hamulec V-br jak dobrze wyregulowany to zahamuje jeden jak i drugi no ale patrząc z punktu ceny i marki to przyznaje w Krosie jest więcej MARKOWYCH części niż w Kellysie w tej samej cenie, ale czy koniecznie lepszych ??
No ale do niczego nie namawiam dałem tylko przykład jeszcze jednego rowerka do 1400zł wybór pozostawiam nabywcy
PZDR |
|
Powrót do góry |
|
Lukas
Status: Offline
Dni: 6967 (98%)
Postów: 1116
Wiek: 38
Częstochowa [Tysiąclecie]
|
Czw 06 Sie 09, 0:55:19 |
|
|
chodziło raczej o to, że za podobną kasę dostaje się droższy osprzęt
w tym przedziale cenowym oczekuje się tylko tego żeby wszystko działało - cudów nie można wymagać. A od RST trzymałbym się z daleka - miałem i nie polecam - Rozwal Sobie Twarz
Damian z forum jeździ na tegorocznym RST First i to chyba jedyny warty polecenia widelec tej marki - on naprawdę działa!!
Autorowi wątku życzę powodzenia w zakupach.
|
|
Powrót do góry |
|
Piti
Status: Offline
Dni: 5413 (76%)
Postów: 4
Wiek: 34
Cz?stochowa
|
Czw 06 Sie 09, 10:53:27 |
|
|
Dzięki wszystkim za rady. Po dokładnym przemyśleniu zdecydowałem się na KROSSA A4 z 2009 : http://www.t-bike.pl/p/pl/123/level+a4+2009.html . Trochę droższy ale lepiej wygląda, tarczówki nie powinny sprawiać takich niespodzianek po błotku jak zwykłe v-breaki i ma ramę 18" . |
|
Powrót do góry |
|
|