Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Sob 31 Gru 16, 19:56:30 |
|
|
Zbaw nas złego. Może się podobać jak i można mieć jak najgorsze zdanie o tym filmie. Ale jeśli będziemy oczekiwać od niego tylko tego czego można się spodziewać po takim gatunku to w mojej ocenie w trzech prostych polskich słowach - dobry w hooj!
Dzień żywych trupów 2. Podtytuł - Contagium. Jeśli masz ochotę zmarnować jakieś 90 minut swojego życia na to goowno - to polecam. Chociaż nie... nie ruszaj tego. Lepiej się połóż na łóżku i kontempluj biel sufitu.
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
TeczowaMagia
Status: Offline
Dni: 4617 (65%)
Postów: 486
Wiek: 40
Częstochowa/Strzelce Opolskie
|
Wto 07 Mar 17, 19:46:41 |
|
|
Kubo i dwie struny
Mój ulubiona technika: animacja poklatkowa.
"..Kręć się..Kręć się.. Kręć się.. tylko nie kręć.."
____ __o
___ `\<¬
__(_)/ (_)____
|
|
Powrót do góry |
|
Reklama |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Sro 14 Cze 17, 14:55:54 |
|
|
Obcy: Przymierze
Nigdy nie byłem fanem obcego ale czytając o nowym filmie postanowiłem obejrzeć poprzednie części. I muszę przyznać, że dla kogoś kto nie zna zmagań Ripley z kosmiczną kreaturą będzie to raczej smakowity kąsek. Ucieszą się również ci, którym do gustu przypadł "Prometeusz" gdyż jest to bardziej jego sequel niż część "Obcego". Ale jest jedno poważne ale. Nijak nie łączy się to z planetą lv-240. Nie wiem czy to celowy zabieg by nakręcić kolejną część czy po prostu wpadka. 8/10
Szklana pułapka 5
Bruce po raz kolejny robi rozpierduchę - tym razem u ruskich. I przy tej okazji udowadnia, że jest szybszy niż Vin Diesel, wścieklejszy niż głodny syberyjski miś tuż po zimie a w krytycznych sytuacjach jego twarz wyraża mniej emocji niż mumia Lenina.
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
TeczowaMagia
Status: Offline
Dni: 4617 (65%)
Postów: 486
Wiek: 40
Częstochowa/Strzelce Opolskie
|
Pon 14 Sie 17, 9:46:49 |
|
|
Orange Is the New Black
Główna bohaterka zgłasza się do więzienia, aby odbyć wyrok za stare przestępstwo chcąc wyprostować i wyczyścić swoje grzeszki wchodząc na nową drogę życia - lada chwila ślub. Narzeczony musi poczekać, a ona trafia do babskiego piekła. Czy sobie poradzi? Czy narzeczony da radę? A co z jej byłą dziewczyna osadzoną w tym samym zakładzie. Babskie sprawy. Polecam również panom.
"..Kręć się..Kręć się.. Kręć się.. tylko nie kręć.."
____ __o
___ `\<¬
__(_)/ (_)____
|
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Nie 03 Wrz 17, 17:58:47 |
|
|
Piraci - w poszukiwaniu cesarskiej pieczęci.
Koreańskie filmidło. Oczywiście z tej południowej części. Nie jest jakimś arcydziełem, jest kilka mocnych niedociągnięć ale też wiele momentów naprawdę rozbrajających. 6,5/10.
Wołyń
Ze względu na brutalność nie jest to film dla wszystkich. Smarzowski udowodnił, że w Polsce można kręcić naprawdę dobre filmy historyczne. 10/10
Sługi boże
Wrocław, w tle chór kościelny a na jeszcze dalszym tle przekręt w tymże. Jednak cała historia to słaby kryminał. Film ratuje Woronowicz - moim zdaniem najlepsza rola oraz Stelmaszyk. 5,5/10
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
banann
Status: Offline
Dni: 2418 (34%)
Postów: 10
Wiek: 37
Częstochowa - Ostatni Grosz
|
Wto 03 Paź 17, 11:02:27 |
|
|
Kilka filmów, które mogę polecić:
Dunkierka - bardzo dobry dramat wojenny, zdecydowanie jeden z lepszych jakie ostatnio oglądałem
Narcos - serial, ale również oglada się bardzo dobrze. Byłem przekonany,że seria 3 nie bedzie tak dobra jak pierwsza i druga, jednak się myliłem. Ponieważ również były świetne
Niestety ale nie mogę polecić botoksu ;/ Film kiepski, tak jak opisują recenzje. |
|
Powrót do góry |
|
TeczowaMagia
Status: Offline
Dni: 4617 (65%)
Postów: 486
Wiek: 40
Częstochowa/Strzelce Opolskie
|
Sob 07 Paź 17, 14:43:08 |
|
|
Dunkierka - polecam. Z kina wyszłam jak po przejażdżce kolejką górską. To specyficzne cykanie zegara nakręca niewyobrażalnie atmosferę , muzyka dodaje smaku. Zakończenie mnie rozczarowało, ale nic nie szkodzi.
Obecnie oglądam seriale głównie o kobietach pierwszy to:
Opowieści podręcznej
Lądujemy w niedalekiej przyszłości, gdy kobiety coraz częściej są bezpłodne. Władzę przejmuje pseudochrześcijańska junta. Płodne kobiety uczyniono surogatkami uprzywilejowanej grupy ludzi związanych z władzą mężczyzn, a wszelkie nieposłuszeństwo karane jest w okrutny sposób, na chwałę Pana. Przerażająca wizja.
drugi:
Better things
Przygody kobiety samotnie wychowującej 3 córki. Jak sobie radzi ze sobą, z dorastającymi córkami, trudnymi relacjami z matką i wreszcie z mężczyznami. Nie jest cukierkowo. Polecam.
"..Kręć się..Kręć się.. Kręć się.. tylko nie kręć.."
____ __o
___ `\<¬
__(_)/ (_)____
|
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Sob 07 Paź 17, 22:18:36 |
|
|
Bez mojej zgody
Kiedyś oglądałem a jakoś niedawno leciał w telewizorze. Jak ktoś lubi ryczeć na filmach to polecam. I polecam zaopatrzyć się w dodatkową paczkę chusteczek bo jest na czym ryczeć . 7,5/10.
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
TeczowaMagia
Status: Offline
Dni: 4617 (65%)
Postów: 486
Wiek: 40
Częstochowa/Strzelce Opolskie
|
Nie 08 Paź 17, 11:57:53 |
|
|
Serial: Atypowy - Momentami zabawne perypetie już prawie dorosłego chłopaka z autyzmem. Jak postrzega rzeczywistość, jak sobie z nią radzi i w końcu jak radzi sobie z jego chorobą rodzina. Trudna rzeczywistość, obala pare mitów dotyczących osób autystycznych. Proszę nie sugerować się trailerami. Polecam.
Blade Runner 2049 (2017) - Polecam! Polecam! Polecam!
"..Kręć się..Kręć się.. Kręć się.. tylko nie kręć.."
____ __o
___ `\<¬
__(_)/ (_)____
|
|
Powrót do góry |
|
kalorina
Status: Offline
Dni: 2424 (34%)
Postów: 6
|
Pon 23 Paź 17, 13:14:00 |
|
|
Oglądałam Atypowy! Bardzo fajny serial! Teraz mam Netflixa w końcu i mogę oglądać dużo więcej.
Wczoraj obejrzałam Zanim Odejdę, ale no to raczej taki kobiecy film. |
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Wto 21 Lis 17, 14:54:53 |
|
|
Moonlight
Według mnie o niczym i o nikim. W zasadzie kilka ujęć z życia pewnego murzyna w trzech etapach jego życia. Nie ma w tym filmie tragizmu - no niby dramat ale za gardło nie chwyta, nie ma uniesień ale są trzy Oskary, Złoty Glob i inne nagrody. Naprawdę nie wiem za co. 4,5/10 - nisko ale z tego można by zrobić trzy świetne filmy - po jednym na każdy okres.
Bitwa o Sewastopol
Rosyjsko-Ukraińskie kino. U nas pod tym samym tytułem jak u Moskali a na Ukrainie jako "Niezłomna" i tak trza było ten film wypuścić w Polsce bo z samą bitwą o tytułowe miasto niewiele ma on wspólnego. Oparty na faktach o Ukraińskiej snajperce Ludmile Pawliczenko. Efekty są, zdjęcia z planów tych bliższych i dalszych bajecznie przedstawione, fabuła nie najgorsza ale momentami nużąca przez skakanie w czasie i oczywiście historia w jakimś stopniu zakłamana co jest standardem w kinie. Za to końcowe słowa Pawlicznko autentyczne. 6,5/10 - bo sceny w USA są bardzo sztuczne, jak dla mnie tylko jedna była ok. A jak ktoś chce w skrócie zobaczyć film to polecam klip Poliny Gagariny - https://youtu.be/fuPX8mjeb-E[/img]
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Wto 02 Sty 18, 20:27:53 |
|
|
Mumia (2017)
Kolejna mumia wkracza do akcji. Też egipska i też trup się ściele. I wszystko idzie dobrze aż do momentu kiedy pojawia się ON - Dr. Jekyll. Noszzz karwa... Ja rozumiem, że nie jest to nawiązanie do filmu z 1999 - bo to dwa różne światy ale wprowadzenie takiej postaci jest przesadą - mogli to rozwiązać inaczej. 6/10.
Szuka kochania
Historia Michaliny Wisłockiej. Co tu dużo pisać, piękne plenery i momentami jest bardzo śmiesznie. Jeno retrospekcje wprowadzają trochę zamętu. 8/10
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Wto 27 Lut 18, 22:14:34 |
|
|
Nowe oblicze Greya
Yyy... 4/10 - jeden punkt za to, że gra aktorska nie jest na poziomie mydlanej opery, jeden za to, że jest to normalnie sfilmowane a nie jak "Moda...", jeden za to, że nie usnąłem i jeden za damską bieliznę choć ta często się nie pojawiała. Kolejny film o niczym, w dodatku fabuła naiwna jak w mydlanej operze, dialogi podobnie. Film o niczym.
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
Dominika
Status: Offline
Dni: 2710 (38%)
Postów: 14
|
Pon 09 Kwi 18, 13:47:57 |
|
|
Ja ostatnio właśnie oglądam coraz więcej seriali, a nie jest to chyba dobre rozwiązanie, bo strasznie zabiera mi czas. Chyba wrócę do oglądania filmów. Wczoraj oglądałam np. "Anihilację" akurat jej nie polecam, nie przepadam za takimi filmami i nie wiem co mnie podkusiło, żeby ją oglądać. Bardzo lubię kino z Bliskiego Wschodu, filmy irańskie są naprawdę bardzo dobre: Duże złe wilki, Anioł . Polecam również gruzińskie np. Mandarynki. Ostatnio widziałam też film "Contratiempo" hiszpański, bardzo dobry, świetna zagadka, widz do samego końca zastanawia się nad przebiegiem akcji. |
|
Powrót do góry |
|
TeczowaMagia
Status: Offline
Dni: 4617 (65%)
Postów: 486
Wiek: 40
Częstochowa/Strzelce Opolskie
|
Sro 11 Kwi 18, 23:16:32 |
|
|
Trzy billboardy za Ebbing
Śmiech przez łzy. Momenty, w których masz się ochotę zaśmiać, ale ściska cię w gardle. Dawno nie trzymalam tak strony głównej bohaterki jak tutaj. Świetnie zagrane. Do ostatniej minuty ciekawa co dalej i dalej.. Chyba jak główna bohaterka szukałam ukojenia. Ogólnie nie dla wszystkich. Polecam z całego serca.
"..Kręć się..Kręć się.. Kręć się.. tylko nie kręć.."
____ __o
___ `\<¬
__(_)/ (_)____
|
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Wto 12 Cze 18, 23:51:34 |
|
|
Salut 7
W 1985 doszło do awarii na rzeczonej stacji i sowieci wysłali misję ratunkową. Była to ponoć najtrudniejsza akcja w historii kosmonautyki. No a jak ma się takie historie i kasę to się kręci zarąbiste filmy. Lepiej niż Grawitacja i Marsjanin razem wzięte. Efekty pierwsza klasa, szczególnie z wodą i wódą w kosmosie . Jedynie czkawką odbija się nachalna propaganda ZSRR - 9/10.
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
propolis
Status: Offline
Dni: 2167 (31%)
Postów: 6
|
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Pią 10 Sie 18, 10:14:01 |
|
|
Cisza
Niemiecka mieszanka kryminału i dramatu z pedofilią i zabójstwami na pierwszym planie. Bez efektów, prostota, gra aktorska momentami dobija ale film wciąga jak bagno. 8/10
Iniemamocni 2
Nie ma się co rozpisywać. Masz dzieci idź z nimi do kina, nie masz a wstydzisz się iść pożycz od kogoś. Albo czekaj na dvd bo warto. 8/10
Dziedzictwo
Horror i to taki klasyczny. Krytycy wniebowzięci a ja się zastanawiam dlaczego? Ktoś naprawdę schrzanił sprawę. 5,5/10
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Nie 10 Mar 19, 12:15:56 |
|
|
Rodziny się nie wybiera - francuska komedia. Nie jest goło ale za to wesoło w iście francuskim stylu - jak ktoś lubi Taxi to będzie zadowolony 9/10.
Alita Battle Angel. Jeśli miałbym oceniać efekty specjalne to dałbym najwyższe noty. Fabuła też niby jakaś jest ale za dobrze nie jest to poprowadzone. W dodatku zakończenie filmu sugeruje, że będzie to kolejny serial kinowy. No niestety takie czasy. Marvel ze swoimi super hiper duper bohaterami w mniej lub bardziej obcisłych gatkach spierdzielił kino. 6/10.
Czarna Pantera. Fani takich filmów twierdzą, że to kino na najwyższym poziomie ale ja nie wiem dlaczego. Ci sami fani twierdzą, że "Zielona Latarnia" to film, o którym się nie mówi i trzeba zapomnieć, że powstał. Może się nie znam ale ZL obejrzałem do końca a tą szmirę wyłączyłem. 2/10
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
Sebiq
Status: Offline
Dni: 5985 (84%)
Postów: 691
Częstochowa - Ostatni Groszek
|
Czw 09 Maj 19, 23:54:17 |
|
|
W najbliższą sobotę odbędzie się premiera filmu "Tylko nie mów nikomu".
Film przedstawia problem ukrywania pedofilii w Kościele Katolickim w Polsce.
Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=Hym3ROH4btE
Premiera 11 maja o 14.30 na http://youtube.com/sekielski
"Każdy, kto wykaże zdecydowaną inicjatywę,
może wyrwać się z kieratu codzienności."
Andrzej Zawada, himalaista (1928-2000) |
|
Powrót do góry |
|
pietrucha
Status: Offline
Dni: 2881 (41%)
Postów: 3
|
Wto 28 Maj 19, 21:11:22 |
|
|
Mój czas ostatnio kradną seriale na Netflixie |
|
Powrót do góry |
|
TeczowaMagia
Status: Offline
Dni: 4617 (65%)
Postów: 486
Wiek: 40
Częstochowa/Strzelce Opolskie
|
Nie 01 Wrz 19, 19:43:20 |
|
|
Faworyta - soczyste dialogi. Polecam.
Midsommar. W biały dzień - mieszane uczucia. obrzydzenie z fascynacją.
Polecam posłuchać również, co mówi o filmie twórca.
https://www.youtube.com/watch?v=ihhRxUwIZCE&t=407s
Projektantka - Kate Winslet jako projektantka, która rozlicza się z przeszłością.
Serial: Maindhunter - Koniec lat 70. Dwóch agentów FBI zmienia oblicze kryminologii, badając umysły morderców i niebezpiecznie przybliżając się do poznania istoty bezwzględnego zła.
"..Kręć się..Kręć się.. Kręć się.. tylko nie kręć.."
____ __o
___ `\<¬
__(_)/ (_)____
|
|
Powrót do góry |
|
Zula
Status: Offline
Dni: 1650 (23%)
Postów: 8
|
Pon 11 Lis 19, 9:45:43 |
|
|
Midsommar - niestety 3/10 tragedia.
Z drugiej strony koreański Parasite 8/10. |
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Pon 02 Gru 19, 15:38:29 |
|
|
Re-Evolution
Całkiem fajny hiszpański film pokazujący, że cała Europa to miękkie fajfusy, które są w czarnej dupie i w dodatku zaczynają się tam urządzać. No niestety ale taka prawda - albo nie widzimy jak bardzo wierchuszka ma na gdzieś albo nawet jeśli o tym wiemy to otwieramy oczy na chwilę a cały nasz komentarz dotyczący rzeczywistości i sprzeciw wobec niej ogranicza się do pewnego przycisku na pewnym portalu. Ciekawostką, którą podają sami twórcy już na wstępie i z inteligentnym fakiem dla skarbówki jest informacja, że film kosztował niecałe 6 tysięcy euro z czego skarbówka i koszty administracyjne pochłonęły ponad 4300 a te 1600 poszło fizycznie na film. 8/10
Departament Q
Ów departament to to takie nasze polskie archiwum X. Filmy bo jak na razie są 4 powstały na podstawie cyklu powieści Jussi Adler-Olsena. Niesamowity skandynawski klimat, jak dla mnie najlepszy to "Zabójcy bażantów" ale nie obejrzałem jeszcze czwartego filmu. Po kolejne też pewnie sięgnę bo mają być kręcone ale już nie z tą parą aktorską. 8,5/10.
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
Mr. Dry
Status: Offline
Dni: 6187 (87%)
Postów: 877
Wiek: 45
Częstochowa
|
Nie 12 Sty 20, 11:10:13 |
|
|
Kartoteka 64
Czwarta część cyklu i chyba najbardziej zamotana. Ale oglądało się całkiem dobrze. 7,5/10
Rambo 4 Ostatnia krew. Nie ma dżungli, wrażych wojsk, walki z czerwonym. Nie ma nic z czego Rambo słynął. Oprócz rozpierduchy ale tą równie dobrze mógł zrobić Bruce Willis czy Jason Stathman. 5/10
Nieważne gdzie jest pies pogrzebany, jeśli masz siłę kopać znajdziesz zwłoki... |
|
Powrót do góry |
|
|